LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

utorak, 23. kolovoza 2011.

violina

Nije ljubav ono što vrti svijet.
Ljubav je ono zbog čega vrijedi izdržati vrtnju



Ova kutija je stvarno velika.
A kada uzimaš rižin papir - koji ja obožavam, uvijek je i jedan veliki motiv.
Male violinice sam prije iskoristila, ostala je ova velika, pa hajde da ju iskoristimo.


Nešto cvjetova je s rižinog papira, a ostalo je jedna salveta s notama i jedna krasna s ružama, za koju se pokazalo da je skoro identična ružama s rižinog papira.



Nisam htjela dodavati  šablone i ostale stvari koje inače volim, jer sam htjela da violina ostane u prvom planu.




Onda mi se učinilo kao zgodna ideja staviti note na unutrašnji rub.

Ne znam kako vi izdržavate ovu vrućinu, ja ludim.
Mogle ste vidjeti da imam stvarno puno cvijeća, ali gledajući ga vidim da na očigled vene - srce me boli, ali koliko god ja zalijevala, nije dosta.

Broj komentara: 9:

  1. Divna i romantična kutija :)) Ove male notice su baš zgodan detalj.
    Vrućina i mene ubija ... i moje cvijeće :(( Nadajmo se da će se uskoro nešto popraviti po tom pitanju.

    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, da i meni su se baš svidjele, dobro što su bile tako malecke.
    Da, najavljuju još toplije, katastrofa:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Romanticna, elegantna i prelijepa:-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, draga,meni je jedna od najljepših - osim knjige, ja bi ih najradije sve zadržala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Apsolutno je savršena...mjauuuuuuu:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasan blog a još prekrasniji radovi :)))
    Kutija je fenomenalna!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala svim curama na posjeti, a još više hvala na pohvalama.

    OdgovoriIzbriši