LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

subota, 13. kolovoza 2011.

jagodica bobica

Pozitivna misao izaziva u tijelu pozitivan odgovor,
negativna u tijelu stvara uzbunu

Nedavno sam kod pregledavanja salveta, naišla na ovu, pa hajde da nešto napravimo.
I onda izaberem najgoru moguću kutijicu.
Sami rubovi, preklopi, kutevi - čista katastrofa. Prije bih napravila 5 drugih, nego ovu jednu.
Moja odluka, ovakvu kutijicu IZBJEGAVATI (ili bar bojati u jednoj boji).

Jedva sam čekala da ju završim.

Pa popravljala sto puta.


Konačno je bila gotova.
Tek sada na slikama vidim još grešaka, ali ako ništa imati će posebno mjesto u mojoj kuhinji - za recimo vrećice čaja.
Mjesto na blogu zaslužuje bar , ako ne izgledom, a ono trudom i živcima koji su u nju uloženi.

Broj komentara: 7:

  1. kao da je iz nekih prošlih vremena netom napravljena za neku kraljicu ili damicu :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. tako lijep komentar, isplatila se muka, hvala:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova poruka na početku je tako istinita i tako slična meni..
    Ova kutija je.. hm, možda bi doista bilo bolje da si ju farbala u jednoj boji, ali nije loše, pogotovo ako ju stavljaš u kuhinju za čaj, jer u kuhinji bi uvijek trebale biti žive boje. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lepa kutija,isplatio se trud.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala cure, iako mislim da mi puno bolje leže drugačiji motivi

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na posjeti:-)
    Namucila si se, ali je vredilo truda, kutijica je vesela, osvjezavajuca, prelijepa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja tvoj blog posjećujem mjesecima, i puno stvari sam od tebe naučila, ima vas par majstorica koje kad neko kreće u taj svijet jednostavno mora pratiti i učiti

    OdgovoriIzbriši