LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

četvrtak, 11. kolovoza 2011.

knjigica

Zabavite se novim sadržajima. 
Svaka novina i izazov opskrbljuje mozak napitkom iz fontane mladosti

Čitanje knjiga je moj hobi godinama. Odmalena sam obilazila knjižnicu i čitala, čitala, čitala.....................
Nisu to uvijek bile neke dubokoumne knjige.
Ima perioda u životu kada je čovjek opterećen nekim drugim problemima, i onda se jednostavno nemože skoncentrirati na čitanje neke "teške" knjige.
Tako da ponekad odem tamo i jednostavno kažem - dajte mi neki ljubić, koji mogu čitati bez puno razmišljanja.
Takve knjige odmaraju mozak (kao vjerovatno i ove sve sapunice na TV).

Kada sam u trgovini spazila ovu kutijicu, naravno da sam ju morala kupiti i napraviti.
A što drugo nego vintage stil.
Moram priznati da je bilo teško ravno obojiti ove rubove, nisam baš ljubitelj ljepljenja trake, pa farbanja - naravno da su najlakše ravne kutijice.
Dugo sam smišljala kao bih nacrtala listove papira, pretraživala forume, ali nakraju sam odustala, jer mi se ni jedna ideja nije baš sviđala.
Oduševljava me rad sa šablonama i pastama, jer učinak koji se postiže je fenomenalan.
Nedavno sam na netu pronašla neke ruske blogove, ljudi stvaraju čuda od salveta. Da ne povjeruješ od čega je to rađeno.
I naravno malo trakice za ukras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 komentara:

  1. ti si naša vintage romantic queen :) :) isprva sam mislila da je ovo stvarno knjiga neka unikatna koju si negdje pronašla, a ono kutija koju si sama napravila da izgleda tako prekrasno, kao vintage knjiga :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. kad mi to kaže majstorica, čijim idejama se ja ne mogu načuditi i oduševljavaju me svaki dan, onda je to stvarno veliki kompliment, hvala draga i poz:))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna je ova kutijica! Jednu takvu bi i sama htjela imati, da u nju mogu pospremiti sve svoje uspomene i dnevnike i sl. gluposti koje čuvam..

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, ali ako si tip kao ja koji sve čuva, trebala bi nam kutija jedno par puta veća. Ako želiš javi se,,

    OdgovoriIzbriši