LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

četvrtak, 19. siječnja 2012.

cvjetni komplet

Kada sam dobila zadatak da napravim komplet u istom uzorku, našla sam se bogme na sto muka.
Iz vrlo jednostavnog razloga - koju salvetu imam u dovoljnom broju komada za cijeli komplet ?
Neki dan sam slagala svoju zalihu salveta, i nema ih puno od kojih imam više komada, obično si uzimam po jednu, da se ne ponavljaju uzorci, ali eto ponekad ih treba i više.
Pomalo shvaćam koje salvete mogu kombinirati uz puno stvari, pa ću sada i te početi uzimati u više primjeraka.

I evo, ova salveta je jedna od rijetkih koju sam imala u dosta potrebnih komada, pa je nastao jedan kompletić

Jedno gledalo,

jedan okvir za fotografiju,


i naravno jedna kutijica,

 
cijeli komplet,


Kombinacija svakakvih tehnika, mala šablona izrađena ručno - kao što već znate sama ih sve izrezujem, malo zlatne konture na rubovima cvjetova.

Ovim putem bi se htjela ispričati svima vama, divnim mojim kolegicama putem blogova, što u zadnje vrijeme nisam puno komentirala vaše postove, ali stvarno sam puno radila, malo spavala, i jednostavno nisam stigla.
Sada uzimam par dana "godišnjeg" i probati ću sve nadoknaditi.

Veliki pozdrav svima !!!!

4 komentara:

  1. Ma šta se ipričavaš, joj, ma svi smo mi samo ljudi i sve je to normalno..
    Ovaj komplet super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  2. jako mi se sviđa oblik ogledala, a i motiv si dobro izabrala i ukomponirala! Želim ti dobar puno sna i pokoju sitnu radost ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Komplet ti je preeediiivaaaan!!!!!
    Vremena nikad dosta...
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. sve 5 Svjetlana! U potpunosti te razumijem, i meni vrijeme u zadnje vrijeme jednostavno ne ide u prilog. I sviđaju mi se kolekcije, i ja ih radim u zadnje vrijeme i baš mi se to sviđa!

    OdgovoriIzbriši