LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

petak, 20. siječnja 2012.

Romantična

Nedavno sam u ZG našla krasnu salvetu sa malo starinskim motivima.
Roza je podloga, što mi i nije baš naomiljenija boja, ali motivi su mi tako lijepi da sam jednostavno ignorirala taj sitni detalj i napravila jednu novu kutijicu.
Naravno morala sam iskombinirati sa svojom omiljenom zlatnom, pa na kraju ta roza i nije ispala loše.

 Šablone, malo 2 k po rubu kutijice, ukrasna traka koja mi se baš nekako uklopila u ovaj motiv,
a unutrašnjost - meni mislim najljepša salveta, koja mi na neki način tako odgovara uz puno motiva.
Pošto je kutijica na dva nivoa, nisam ju htjela nešto puno šareniti, pa sam išla s nekom jednostavnošću.



A ovako izgleda izvana,


I onda se poklopilo da je išla za poklon prigodom vjenčanja.
Lijep pozdrav svima !!!!

Broj komentara: 16:

  1. Светлана, очень красиво!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kutija ne da je romantična nego je prekrasna! Divan poklon za vjenčanje, sve pohvale Svjetlana divno si je napravila.

    Ugodan vikend, pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zavidim mladencima!
    Mislim da je kutija prekrasna i da neće dobiti lepši, niti originalniji poklon!

    OdgovoriIzbriši
  4. baš je prekrasna! ja bi unutra držala prstenje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijepa kutija!! Elegantna i raskošna istovremeno, baš prekrasan poklon!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelijepa i preromantična kutija baš za prigodu kojoj si je namijenila.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  7. predivna i romantična! a roza je moja omiljena boja,a uz nju ti super idu zlatna i smeđa jer se boje nadopunjuju i dovoljan je mali detalj(kao ukrasna traka,šablona) i već imas nesto novo drugačije,bogato,romantično..... nisam sigurna da ova dva motiva imam pa ću ih naručit

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam drage moje na prekrasnim komentarima,
    veliki pozdrav svima !!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja nemam dovoljno riječi na ove tvoje divote koje stvaraš,tako romantično i elegantno,ovo bih si odmah poželjela u domu..!

    OdgovoriIzbriši
  10. ova je toliko nevjerojatno vintage i romantična da sam ostala paf :) :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav!!
    Navrati na moj blog "U KUŽINI" čekaju te dvije blog nagrade..

    OdgovoriIzbriši
  12. Mnogo je slatka,motivi su pravi pogodak.
    Navrati do mog bloga,i kod mene te cekaju 2 nagradice.:)Pozz.

    OdgovoriIzbriši
  13. Na mom blogu je izazov za tebe,ako si raspolozena.Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  14. Baš lijepo izgleda salveta, odlični detalji. masaža tijela

    OdgovoriIzbriši