LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nedjelja, 2. listopada 2011.

jedna za Iris

Iris je moja nećakinja koja sada ima 2 i pol godine, i krenula je u vrtić.

Do sada ju je čuvala moja mama, koja živi preko puta mene, i naravno da je Iris stalno bila kod tete, jer tete su zadužene da svašta dopuštaju, a imaju i komp na kojem se gleda Pocoyo - već znam sve epizode napamet.

Pošto je moja kćer već velika, malecka mi je taman da me podsjeti kako mali mogu biti zanimljivi, i kako je lijep osjećaj kada ju nešto naučim i dobijem pusu i zagrljaj malim ručicama.


Pa je teta morala napraviti jednu kutijicu za njene sitnice.


Leptirići su ukrasna traka sastavljena od leptirića koji se onda izezuju i lijepe. A ima ih u svim bojama.


A na netu sam našla krasne printeve dječjih vila, pa ću ove zime napraviti kolekciju slika za njenu sobu.

Broj komentara: 10:

  1. Škrinjica je prekrasna, vjerujem da je mala Iris bila presretna kad ju je dobila na poklon!
    Sve pohvale Svjetlana!

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. kutijica je prekrasna! a leptirići su pun pogodak na kutijici

    OdgovoriIzbriši
  3. Savršeno urađeno, a vredelo je truda, taj zagrljaj je neprocenjiv:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala cure, ovo je bio moj jedini izlet u dječje vode, a pusa i zagrljaj teti stvarno nema cijene.

    OdgovoriIzbriši
  5. Preslatko i taman za djevojčicu!

    OdgovoriIzbriši
  6. Какая прелесть! Замечательно!

    OdgovoriIzbriši
  7. Preslatka kutijica baš za curicu!
    Najljepše je raditi nešto za klince :)

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala drage moje, i pozdrav Svjetlani iz Rusije:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Djecu od malena treba navikavati na lijepe stvari koje imaju dušu. Ova kutijica je takva. Iris je sretna što ima takvu tetu, jer znam iz osobnog iskustva, to neće stati na samo jednoj kutijici. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  10. Da vjerovatno će tako biti, samo će se motivi mijenjati sukladno njenim godinama.
    Pozdrav i tebi:)

    OdgovoriIzbriši