LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

subota, 10. rujna 2011.

moja igra s bocama

Ovo će biti malo duži post, ali kako oslikavanje boca nije moj svakodnevni rad, staviti ću ih sve odjednom;

Naravno, morala sam i to probati - oslikavanje boca.
Radila sam do sada na početcima neke male flašice, ali sam sada odlučila opet se poigrati s njima.
Bilo me strah
Još prije sam shvatila da boja na staklo baš i ne ide lako, tj. kliže se
Ali sve se da popraviti, pa tako i to,

Prvo sam išla raditi jednu za domaći višnjevac, koji inače moj muž obožava, pa sam našla prikladnu salvetu;

I onda mackanje, namjerno bez ikakvog reda, jer nakon svih onih ravnih crta na kutijicama, pa pažljivih rubova , jednostavno sam na ovoj boci mrljala prste u boju i trackala.


S druge strane i na bokovima ima čak i crackle dijelova, koji nisu uslikani.čak se s druge strane bolje vidi mackanje, ali valjda je M od silnog naslikavanja zaboravila sve slikati sa svih strana (jadno dijete se bogme naslikalo prošlog tjedna)




Onda je na red došla jedna boca u kojoj je nekad bila votka, nju sam malo obljepila rižinim papirom s zlatnim nitima.

Nakon toga sam dodala motive zime - kočije s putnicima i sl. - u zlatnim tonovima
a nakon toga sve ukrasila zlatnom konturom i bijelim biserima, čak sam i čep obrubila biserima.
Na slikama se motivi malo slabije vide, ali kada je piće unutra, sve je vidljivo.

Pa jedna boca od vina, u novom ruhu.

 Ništa posebno, salveta, malo konture, ali čak i nije loše ispala.


Pa naravno boca s bršljanom.


Volim raditi s bršljanom, pogotovo zato što ga čupkam i može se ljepiti ukrug i nastavljati gdje hoćeš.
Malo dodatka, naravno moje ljubljene zlatne, i malo bitumena.
Čak sam uspjela i čep pronaći u boji bršljana.


I evo za kraj, jedna magnolija.
Ovdje sam čak pokazala izuzetnu hrabrost i isprobavala šablonu na boci,
Naravno, dodatak zlatne (morat ću je na jedno vrijeme sakriti od sebe same, vidjećete u nekim od narednih postova zašto).




Sve u svemu, nadam se da nije tako loše ispalo,
i da će se svakoj od vas bar jedna svidjeti.

 Mislim da ću se odvažiti na još jedan korak - oslikati vazu, pokušati ću nešto pittorico, ako netko ima kakav dobar savjet, primam;

Broj komentara: 14:

  1. Divne su! Ne znam koju bi izdvojila kao najposebniju, ali mislim da je prva.

    Odlično oslikavanje :)
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka je na svoj način lijepa i posebna, moj favorit su prav i zadnja!:)
    Sve pohvale Svjetlana na radovima i trudu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala cure, baš mi je drago da vam se prva sviđa, to je bio odmor za dušu.

    OdgovoriIzbriši
  4. meni se sve jako sviđaju, stvarno su posebne, sve što počneš decoupagirat pretvara se u zlato :) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Savršene su, prelepe, svaka lepša od prethodne.
    Divim se i kako postižeš sve to, ovakvo bogatstvo radova.
    Bravo, draga!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala drage moje, pa i vi ste umjetnice u svojim radovima.

    OdgovoriIzbriši
  7. Moram da kažem da ove tvoje flaše sve izgledaju fenomenalno! Reklo bi se da je mačiji kašalj radiit decoupage na staklu (ne bih znala, nisma još proala). :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma nije teško raditi decupage na flašama, samo treba dobro napraviti podlogu, jer ja ne koristim onaj primer za staklo, pa moram nanositi nekoliko slojeva boje, da bude ujednačena podloga.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vidim ja da si našla novu zanimaciju koja ti ide ooodlično, inače jako volim oslikane boce a tvoje su baš prekrasne!! I nemam favorita, nekako mi svaka ima svoju draž i svoju namjenu... jedino bih onoj vinskoj namijenila neki čokoladni liker:))

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve pohvale na novoj zanimaciji,savršeno sve izgleda,bravo draga Svjetlana:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lijepo je čuti pohvale, i sve će one naći svoj liker, po osobnosti, nisu savršene, ali su mi drage:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Posto sam pocetnik u dekupazu interesuje me kako celu flašu oblebiti celim salvetom bez nabora ? Hvala unapred, Olivera.

    OdgovoriIzbriši