LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

petak, 22. srpnja 2011.

Zlatna

Eto mene opet s kutijicom. Ovu svijetlu salvetu sam dobila od Kaće, tamnu sam imala pa hajde da ju iskombiniram.
malo zlatnog akrila,
malo šablone,
malo bitumena,
i to je to.
Iznutra sam ostavila prirodnu boju drveta, jer mi se tako najbolje uklapala s vanjskim izgledom. Osim na poklopcu s unutarnje strane gdje sam stavila ovu šablonu s bitumenom.

Sory na lošim slikama, ali M je na moru pa ja sama moram slikati, a to baš i nije uvijek uspješno.
U međuvremenu sam bila u Zg i našla krasne metalic zlatne boje, moram priznati da nisam ni znala da ima toliko različitih zlatnih nijansi, i najradije bih sve kupila, ali nekom drugom prilikom.
Sada čekaju da ih ukomponiram negdje.

2 komentara:

  1. profesionalno :) :) jako efektno izgleda

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga, a tvoje ideje su za poludit, jel smijem ukrasti ideju stalaka za svoju kćer, pozzzz

    OdgovoriIzbriši