LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

utorak, 28. lipnja 2011.

Das masa

Onda sam naišla na DAS masu. Pa šta je sad to?
A tako se dobre stvari mogu od toga raditi. Pošto se ja ujutro vrlo rano ustajem, skuham kavu, ukradem laptop iz Majine sobe (jer u pola pet ujutro ona naravno spava) i googlanje do besvjesti. Forum ovaj, blog onaj, pa skupljam informacije, "snimam" radove, a kada se otvore trgovine u nabavku. I gle čuda, ima te Das mase kupiti i u KTC-u. Pa kupila ja i probala.


Pošto ovo sve pišem sa par mjeseci zaostatka, a cijelo sam vrijeme radila, radove sam podijelila po grupama, a tko će se više sjetiti kojim redom je rađeno.
Uglavnom, radovi;


Bilo je toga još, ali "naravno" nisam slikala prije nego je našlo novog vlasnika.
Pločice s motivima starog Zagreba rađene su za moju šogoricu iz ZG koja ih je poklonila svojim frendicama. Nadam se da su curke bile zadovoljne.
Inače ima na netu jedna dobra stranica neke pivnice iz ZG na kojoj ima tako dobrih slika starog ZG, pa ako kome treba ,tamo su.

2 komentara:

  1. Slike s Pinte nalaze se i u slikovnici rađenoj po putopisnicama Vjekoslava Majera - Grič u suncu, Grič u sjeni i predivne su :)
    Naprosto su me oduševile pločice od das-mase... već sam viđala slične "pergamene", ali ove su naprosto divne... kombinacija fotografija s doradom je odlična, ova s bršljanima mi je mali favorit :) Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala,uživam radeći ih.
    Sličice su stvarno krasne i nadam se da ću opet imati priliku raditi za nekog iz ZG.

    OdgovoriIzbriši